sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

How to wear baggy pants and look stylish

Kuva: http://www.hercampus.com/style/how-wear-baggy-pants-look-stylish
Minun mielivaatekappaleeni ja erään naistenlehden tutkimuksen mukaan ilmeisesti useamman miehen inhokki haaremimallin housut eli ns. baggy pants, näyttävät tekevän paluun muotiin kevään kuluessa. Olen ilokseni nähnyt tästä vilahduksia jo useammassa kevätkokoelmassa, muun muassa tässä alla design by katri/n.

Kuva: http://www.designbykatrin.com

Muodissa tai ei, minä olen pitänyt haaremihousuja koko ajan ja etsinyt ulkomailta autenttisia kappaleita oman mieheni iloksi. Hän ei ole ainakaan vielä tunnustanut inhoavansa niitä kovin paljoa. Minulla on haaremia niin arki- kuin jumppahousuinakin, materiaaleista kaikki farkusta trikooseen on katettu. Kerran lainasin koko tanssiryhmällemme haaremia omasta kaapistani bollywood-esitykseemme. Miten sinulla voi olla näin monet? kyseltiin. Silloin, kysyin sitä jo itsekin itseltäni :) Jos baggy pantsien muodikkuus epäilyttää, tsekatkaa tämä artikkeli: How to wear baggy pants and look stylish?


Kuva: luisaviaroma.com

Ei kommentteja: