perjantai 3. tammikuuta 2014

Minä lupaan...

Nyt uusi vuosi on virallisesti startannut. Samaan aikaa, kun olen todella väsynyt, olen myös todella innoissani. Odotan vuotta kovasti, toivottavasti en pety tavoitteideni kanssa. Tällä hetkellä tosin tuntuu, että kun asetan itselleni tavoitteita, en oikein tiedä, mistä aloittaa. Viime päivät olenkin lähinnä puuhastellut ajatuksen tasolla ja luuhannut nettikauppojen alemyynneissä, kuten aina, kun puuhaa on liikaa. Useampi tilaus on tulossa, löytöjä, varmaan sekä hyviä että huonoja. Se hyvä puoli nettiostelussa on, että aikaa ajatella on paljon enemmän. Usean ostoksen kohdalla olen päättänyt jo ennen ostoksen saapumista, että takaisin lähtee. Teen usein hätiköityjä päätöksiä tilatessa, mutta tuotteen saapuessa olen kriittisempi.


Tässä vuodessa toistaiseksi parasta on ollut urheilu, mikä on ollut hyvä, sillä syöty on. Voin juosta ja urheilla aivan kuin ennenkin, missään ei tunnu miltään. Tänään spinnailin aamulla tunnin ja iltasella juoksin vielä tunnin lenkin. Tuntuu mahtavalta olla vapaa, kun on potenut taas yhdenlaista jalkavammaa melkein vuoden. Harmi vaan, että mieheni sen sijaan on nyt aivan rapakunnossa, emme pääse yhdessä ladulle emmekä rinteeseen, sillä hän potee selkäänsä. Tänään hän haki apua kalevalaiselta jäsenkorjaajalta. Yleisesti ottaen minä en usko mihinkään perinteisiin hoitokeinoihin, olen tieteen kannalla. Itse en siis menisi, mutta jäsenkorjaaja sai kivut pois, joten jossain hän onnistui. Aina ei pitäisi olla skeptikko.







Tähän postaukseen sisältyi oikestaan monta ajatusta, jossa minulla olisi kehittämisen paikka tänä vuonna. Minä lupaan, että kuluvana vuonna 2014...
...olen itselleni armollisempi.
...olen harkitsevampi.
...olen säästäväisempi.
...yritän parhaani.
...lepään riittävästi.
...pidän huolta itsestäni.
...olen rohkeampi.
...olen ennakkoluulottomampi.

Katsotaan sitten vuoden lopussa, miten kävi. Lupasitteko te mitään? Kuvia meidän uudesta vuodesta. Joulun vierailuputken jälkeen villeintä illan juhlinnassa oli shampanjan poksautus, kun lasilliset oli tyhjennetty, vaivuimme unten maille heti puolen yön jälkeen :)


Ei kommentteja: