lauantai 13. huhtikuuta 2013

Tiikeri on kevään eläin

Pöllöt ovat kuulemma out, mutta ei se mitään. Löimme viime viikolla seinälle Karel Appelin rakkaan pöllötaulumme. Meinasimme ensin jättää sen rennosti nojailemaan seinään, mutta löysimme takan viereen vihdoin riittävän siistin näköisen puukorin (jossa ei nyt ole puita tosin), ja pöllö sai väistyä. Se löysi paikkansa olohuoneeseen lennähtäneen keltaisen tuolin vierestä. Olohuone kaipasi siipan mielestä väripilkkua, pelkät sohvatyynyt eivät riittäneeet, joten tuoli tuli ja saan mietti tyynyt uusiksi :)


Taulun vieressä pönötän minä tikkitakissani. Olen onnellinen kuin pieni orava, kun saan jälleen tepastella kaupungilla kevyemmissä vermeissä. Edes tihkusade ei haitannut tänään -varsinkaan, kun päivä kului sisällä Rovaniemen Modan muotipäivien juontajana. Vinkkinä vaan täällä päin liikkuville, että vielä huomenna kaikki Modan tuotteet ovat -20%.


Asuna päivällä minulla oli ensi kertaa päällä ollut Zaran tiikeripaita. Jos pöllöt ovat out, niin tiikerit mitä ilmeisimmin ovat pikkulintujen ohella nyt in. Jostain syystä olen odottanut oikeaa tilaisuutta tämän paidan kanssa jo pari kuukautta, ja nyt se tuli. Jalkaani vedin Dr Denimit ja näköjään karjistä hiukkasen kastuneet Guessin saappaat. Kannattaa muuten pyyhkiä rätillä tuollaiset kastumajäljet pois, sillä keväällä suolan ja veden yhdistelmä voi syövyttää nahkaa niin, että se myöhemmin alkaa halkeilla.


Olen tosi epäluonteva kuvissa, mikä johtuu siitä, että sain siipan linssin taakse. Hänellä ei ole hajuakaan kameran asetuksista, ja hermothan siinä meni :D Mutta, jotain saimme aikaiseksi. Enemmän kortilla on kuitenkin kuvia herran pärstästä kuin minun asustani. Kärsivällisyys ei ihan riitä näihin "lokihommiin" hänellä, mutta kiva, kun on tämänkään verran innostunut. Mites teillä muilla miehet? Saatteko heitä mukaan harrastamaan? Minulle tehtiin muuten muotipäiviä varten aivan päräyttävän hieno kampaus, mutta taidanpa tehdä siitä ihan erillisen jutun huomenna.

Ei kommentteja: