torstai 11. huhtikuuta 2013

Raita ja navy

Raidat ja navyt porskuttavat jälleen kevätmuodissa. Ensimmäisestä pidän, jälkimmäisestä en oikeastaan muuta kuin navyn sinisenä värinä. Muutoin merimiesjutskat eivät ole oikein minua varten. Kenties sain lapsena traumoja, kun äiti vuorasi minut merimiesteemaan kevät kevään perään. Olen kokenut kaikki purkkareista bleisereihin ja kipparihattuhin. Kyllä, luitte oikein, kipparihattuihin. Minua luultiin pojaksi. Traumoja? Ehei.

Raitoja sen sijaan rakastan, ja sorruin taas hankkimaan yhden uuden raitapaidan. Se on kuitenkin erilainen kuin aiemmat, ihana rento, ja olenkin kulkenut siinä koko viikon. Olen yhdistanyt sen Cheap Mondayn farkkuihin, jotka istuvat aivan täydellisesti. Jaloissani ovat olleet Cuessin saappaat ja olen täysin hullaantunut. Melkein harmittaa, että ensi viikolla sää lämpenee ja saappaat ovat auttamattomasti liian kuumat. Kaulassani olen olosuhteiden pakosta roikuttanut erinäisiä ruskeita kaulahuiveja, sillä sitkas flunssa piinaa edelleen.



Raitapaita H&M, saappaat Guess, huivi Pieces ja farkut Cheap Monday.
Kuvat: nelly.com; guess.com;hm.com

Ei kommentteja: