sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Loppu on uuden alku


Nyt sen vihdoin tein. Päätin aloittaa blogin pitämisen uudestaan, samalla nimellä, mutta eri sisällöllä. Paljon on Bloggerissa tapahtunut sitten 2000-luvun alun, jolloin idealistisena opiskelijana jaoin arkisia maailmaa syleileviä ajatuksiani lukijajoukolle, joka sisällön huomioon ottaen oli suurehko.Pari päivää olen opiskellut Bloggerin käyttöä, ja paljon on vielä oppimatta. Kevään mittaan muokkaan ulkoasua sitä mukaa, kun opin uutta. Malttamattomana haluan kuitenkin aloittaa sisällän luomisen jo nyt. Loppiainen on hyvä aika aloittaa uusi harrastus.





 Joulu on siivottu pois, ja keväälle tehdään tilaa, vaikka se näillä leveysasteilla ei vielä toviin tulekaan kuin välähdyksittäin.Kevät innostaa aina kokeilemaan kaikkea uutta, ja sisustuksen suhteen on paljon ideoita ja projekteja mielessä. Verhot ovat työn alla, ja kuvailen luomuksiani, jahka ne kaikki saadaan ikkunaan. Aion siis pääasiassa keskittyä blogissani sisustukseen, ja käsityöprojekteihin, joita nykyään trendikkäästi myös DIY-projekteiksi kutsutaan. Niitä olen tehnyt aina, nyt olen vaihteeksi muodissa sukkapuikkoneni -joilta muuten tämän joulun aikana on syntynyt megapitkät villasukat, joita en ole suolaisen hinnan vuoksi raaskinut ostaa keneltäkään minua taitavammalta kutojalta.


Kuljen siis kevättä kohti innokkaana, ja idearikkaana. Paitsi kodin laittaminen, minua kiinnostaa toki myös pukeutuminen. Olen kuitenkin alalla, jolla kasvojen paljastaminen ei ole oikein soveliasta. Kenties sen vuoksi olen siirtänyt blogin uudelleen aloittamistakin useasti. Uskon kuitenkin, että kuvia saan luotua sitenkin, että pysyn tunnistamattomana. Lisäksi tulen varmasti jakamaan ajatuksia kirjallisuudesta, musiikista ja liikunnasta kanssanne, ne ovat trendien ohella intohimojani.


Arktiset asiat ovat siis kymmenen vuoden kuluessa laskeutuneet pilvistä maan pinnalle. olen valmistunut (kolmesti), hankkinut työpaikan, aviomiehen ja omakotitalon. Maailmaan parannan edelleen, työkseni.Siksi blogi olkoon minulle hengähdyspaikka, jossa jaan kepeämpiä kiinnostusteni kohteita kanssanne. Toivottavasti saan blogilleni ajan mittaan lukijajoukon, joka on kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Näiden lukijoiden takia blogia pidin lähes kymmenen vuotta sittenkin, ja tätä ajatuksen vaihtoa olen kaivannut. Inspiroivaa kevättä kaikille! Satu



Ei kommentteja: