perjantai 11. huhtikuuta 2014

Haastettu 11-11-11

Sain hauskan haasteen kommenttiboksiini viikonloppuna ja tartuin siihen samantien. Siitä huolimatta, se on "on the air" vasta näin loppuviikosta, oli nimittäin pohdittavaa tässä :) Kiitos silti SanniFromTheNorth, hauskaa oli bongata blogisi ja muita pohjoisen bloggaajia, teitä olenkin etsiskellyt! Kuvituksena tässä on ihan perusarkea kuluneelta viikolta.

Ruokaterapeutti arvioi kerran syömiseni, ainoa hyvä puoli oli aamiainen, no wonder why ;)

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.

11 asiaa minusta:
 1. Olen ikuinen opiskelija, jos jollakin on alkoholismi, minulla on varmaan opiskeluismi, heh. Rasitan aiheella teitä jatkossakin siis ;)
2. En tykkää lämpimistä ruoista niin paljon, että laittaisin niitä arkena. Syön välipaloja.
3. Minulla (perheillämme/suvuillamme) on kaksi kesämökkiä Kemijärvellä 10 kilometrin säteellä toisistaan erään vaaran kahdella puolella. Kun kyllästyy toiseen puoleen vaarasta, vois siirtyä toiselle puolelle ;)
4. Olen kokeillut curlingia ja tykkäsin siitä. Aina, kun kokeilen uutta lajia, minulle tulee tunne, että olisin voinut päästä lajissa olympiamitalistiksi, jos olisin aloittanut ajoissa. Erityisesti curlingin kohdalla tämä tunne oli tosi vahva ;)
5. Tilaan naistenlehtiä ja ostan niitä, mutta unohdan lukea. Minulla on tosi korkeita sisustuspinoja lukemattomia lehtiä.
6. Ostan sukset lasten puolelta, sieltä saa huippusuksia huippuhalvalla :)
7. Haaveilen uudesta mustasta tai ruskeasta laukusta.
8. Olen koukussa nettishoppailuun, en käy kaupungilla oikeastaan koskaan.
9. Pienenä haaveammattini oli Miss Suomi tai ratsastuksenopettaja.
10. Minun on tosi vaikeaa kertoa itsestäni näin monta faktaa :P
11. Tykkään työstäni.

Rrrrrrrrakastan pastaa, tämä on Jamie Oliverin avokadopasta, testatkaapas, googlesta löytyy ohje :)


 Vastaukset Sannin kysymyksiin:
1. Jos olisit eläin, mikä olisit?
Tämä on heti tosi vaikea.... ekana tuli mieleen lintu. Joskus nytkin tuntuu, että tarvitsisin siivet ehtiäkseni kaiken, mitä haluan.

2. Mitä olet oppinut viimeksi?
Olen oppinut tekemään lauantaina työpaikan koulutuksessa lomaketyötä Google Driven avulla. Halusinko oppia... nooh :D

Viikon ostos: psykedeeliset trikoot kympilla Stadiumista.
3. Kuinka monta tuntia unta riittää
Mikään ei riitä, mutta kahdeksalla olen voimissani.

4. Lempikuukautesi?
Toukokuu, synttärikuukauteni, Lappi herää ja minä herään, ilma on täynnä lupauksia tulevasta kesästä :)

5. Valitsetko herkuksi makean vai suolaisen?
Valitsen makea ehdottomasti, tosin oikea sokeri ei nappaa, syön tekomakeaa. Tiedän kyllä, mitä makeutusaineet tekevät hampailleni, mutta pyrin vähentämään..

Piikkipallo, my new best friend, paras selkäjumien avaaja!
6. Mihin maahan muuttaisit, jos olisi pakko lähteä?
En menisi ainakaan Saksaan tai Britteihin, joissa olen lyhyitä aikoja asunut. Menisin varmaan tylsästi Ruotsiin, Norjakin voisi olla tällaiselle liikunnalliselle hyvä vaihtoehto.

7. Huonoin tai inhottavin omistamasi vaate?
En tiedä, omistanko mitään inhottavaa, pyrin myymään kirppiksellä kaiken sen, mikä inohttaa. Huonoja vaatteita ovat ne, jotka kutitstuvat omia aikojaan kaapissa ;)


8. Miten aiot kuluttaa eläkepäiväsi?
Varmaan aika samalla tavalla kuin nytkin: liikkuen ja lukien. Toivon, että olen silloin terve ja aktiivinen.

9. Pelaatko pelejä?
En pelaa. Viimeksi olen pelannut tätä peliä (älkää naurako, se ON koukuttava):
 http://www.visitnorway.com/holmenkollen/

10. Mikä on toinen nimesi?
Se on Anna. Humppanimeni eli 2. nimi + äidin tyttönimi olisi Anna Soppela, se selittää aika pitkälti siis ed. postauksen viittauksen sukulaisuuteen nykyisen alppihiihdon SM-kuningattaren kanssa. Tämähän pitää toki mainita uudelleen ihan vain siitä syystä, että olen ylpeä hänestä ;) Tosin mieheni veti pidemmän korren, hänen sukulaisensa kiikkui Mt Everestille viime vuonna.
Tulkaahan tyypit hiitämään pääsiäisenä, nääs lunta on!!

11. Oletko iloinen?
Tällä hetkellä olen iloinen. Jos joku katsoisi minua tässä kirjoittamassa, hän voisi sanoa minua happameksi, mutta olen perusilmeestäni huolimatta aika iloinen ;)

Haastan lappilaisia (sori, näitä ei löytynyt ihan 11, yritin parhaani :)  
Elämä seikkailulla
Winter Wonderland
Fashion Therapy
Voimalantie
Tuusaaja

Ei kommentteja: